مدیر فروش خانم مشکات: 09129238456

خرید عمده پودر ماهی

آنچه می‌خوانید:

پودر ماهی یکی از مکمل های غذایی ضروری برای دام و طیور می باشد که تا حد بسیار زیادی پروتئین لازم برای حفظ سلامتی دام و طیور را تامین میکند. این محصول کاربردهای بسیار زیادی داشته و توسط مراکز بسیاری تولید شده و به فروش می‌ رسد. به همین دلیل ممکن است در هنگام خرید آن دچار سردرگمی شوید.

در این مطلب از پویافید قصد داریم شما را به طور کامل با پودر ماهی و هر آنچه که باید در مورد خرید پودر ماهی بدانید آشنا کنیم با ما همراه باشید.

پودر ماهی چیست؟

این محصول طی فرایند آبگیری، پختن، جداسازی، خشک کردن و سپس آسیاب کردن به دست می آید. پودر ماهی یکی از مکمل های غذایی دام و طیور است که دارای ویتامین های B، کولین، نیاسین و… و همچنین منبع غنی پروتئین، کلسیم، آهن، فسفر و… می باشد.

از پودر ماهی اغلب در کارخانه های تولید خوراک دام و طیور، تولید خوراک آبزیان، تولید خوراک میگو و همچنین تهیه کودهای درختی استفاده می شود. اما می‌ توان گفت که مهم ترین کاربرد آن در زمینه دام و طیور است. چیزی در حدود ۶ تا ۱۲ درصد از ماده تشکیل دهنده دانه مرغ را پودر ماهی شامل می شود.

خرید عمده پودر ماهی

در خرید پودر ماهی باید عوامل بسیاری در نظر گرفته شود تا محصول خریداری شده بتواند تازه و با کیفیت بوده و همچنین بیشترین کارایی را برای دام و طیور داشته باشد. همان طور که گفتیم پودر ماهی سرشار از پروتئین می‌ باشد از طرفی دیگر نیز قسمت عمده‌ای از خوراک دام و طیور را نیز پودر ماهی تشکیل می‌ دهد. همین امر سبب می‌ شود که دام و طیور رشد سریع تر و همچنین هضم آسان تری داشته باشند.

بنابراین با توجه به مصرف زیاد پودر ماهی برای دام و طیور بهتر است که این محصول در صورت تایید کیفیت به صورت عمده خریداری شود. تا از نظر اقتصادی نیز هم به نفع خریدار و هم به نفع فروشنده باشد.

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که از کجا تشخیص دهیم یک پودر ماهی با کیفیت است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بهترین پودر ماهی دارای بافتی نرم بوده و سفت و تکه تکه نمی باشد. از نظر بو نیز نمی توان تشخیص داد که پودر ماهی تازه است یا خیر. بنابراین نباید هر بویی را به منزله تازه بودن یا بی کیفیت بودن پودر ماهی در نظر گرفت.

جمع بندی

برای خرید بهترین پودر ماهی ابتدا باید نحوه تشخیص پودر ماهی با کیفیت را دانست و سپس از یک مرکز معتبر اقدام به خرید کرد. گروه بازرگانی پویافید چندین سال است که فعالیت خود را در زمینه فروش پودر ماهی آغاز کرده است و در طی این سال ها توانسته خود را به تمام مشتریان اثبات کند.

با یک بار استفاده از محصولات ما به وضوح مشاهده خواهید کرد که در مقایسه با دیگر مراکز تولید پودر ماهی هم کیفیت بالاتر و هم قیمت پودر ماهی طیور مناسب تری داریم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *