مدیر فروش خانم مشکات: 09129238456

تاریخچه شرکت

گروه بازرگانی پویافید با ادغام سه شرکت موجود به نام‌های شرکت پویا صدف قابوس، شرکت معدنی غزل صدف و شرکت سرزمین طلایی شرق در سال 1380 تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه شناسایی، تولید و بسته بندی صدف معدنی (کربنات کلسیم ارگانیک) در شهرستان گنبد کاووس واقع در استان گلستان آغاز نمود.

نقطه شروع فرآیند توسعه محصولات در معاونت تولید و بازرگانی گروه گروه بازرگانی پویافید و با طراحی و مدیریت مدبرانه جناب آقای علی علمشاهی، با تدوین استراتژی های محصولات به عنوان عامل کلیدی در جهت تضمین فروش آغاز گردید.

مبنای اصلی این استراتژی ها تعریف محصولاتی با کیفیت بالا و متمایز از رقبا و قابل رقابت با برندهای معتبر داخلی و خارجی و با قابلیت حضور در سراسر کشور و منطقه پایه ریزی شد،

گروه بازرگانی پویافید در مسیر توسعه با بهره گیری از چندین دهه تجربه و با استفاده از دانش بدست آمده در عرصه تولید صدف معدنی ، مفتخر است این بار برای اولین بار در استان هلدینگ پویا صدف با احداث کارخانه های پویا فسفات، کیسه پویا، خوراک دام و طیور و آبزیان پویا،زئولیت پویا، مکمل های غذایی ،کنسانتره و پریمیکس پویا در سالی که به برکت نامگذاری حضرت آقا سال حمایت از تولیدکننده ایرانی است گامی هر چند کوچک در توسعه تولید در استان و خدمت به هم میهنان عزیز بردارد.

گروه بازرگانی پویافید در حال حاضر توانسته با بهره گیری از حداکثر توان علمی- فنی و دانش محور خود و با به کارگیری مدرن ترین تکنولوژی و ماشین آلات، در راستای اختصاص جایگاهی مستحکم تر در این صنعت گام بردارد. پویا صدف اکنون با بهره برداری از دو کارخانه با مساحتی بالغ بر 130000 هزار مترمربع (13 هکتار)، فضای سرپوشیده مشتمل بر 20000 هزار متر مربع و ظرفیت تولید روزانه 700 تن صدف معدنی، به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده صدف معدنی (کربنات کلسیم ارگانیک) در کشور شناخته می شود.

گروه بازرگانی پویافید خود را متعهد می‌داند تا محصولی با کیفیت و منطبق بر خواسته و انتظار مشتری فراهم نماید. ما این سطح از کیفیت را به دست نیاورده‌ایم مگر با بهبود مستمر تولید، فرآیند و سیستم.

صنعت طیور در سالهای اخیر نقش پیشرو در میان صنایع کشاورزی و دامپروری در بیشتر نقاط دنیا برعهده داشته است. صنعت طیور گوشتی امروزه برای ایجاد حداکثر بهره وری و افزایش تولید گوشت ، نیاز به افزایش سرعت رشد ( وزن گیری )، کاهش ضریب تبدیل غذایی ، کاهش شدیدی درصد تلفات و استفاده از خوراک استاندارد دارد.

با توجه به اهمیت انکار پذیر موضوعات مذکور ، گروه تولیدی پویا صدف با هدف تولید و عرضه خوراک طیور با کارایی و کیفیت بالا و پشتوانه چندین ساله در صنعت دام و طیور فعالیت خود را تحت شرکت پویا مکمل آغاز نموده تا یتواند خوراک مطابق با استانداردهای جهانی و نیاز واقعی پرنده تولید و عرضه نماید. این گروه با استفاده از مدرن ترین دستگاه ها و آخرین پیشرفت های علمی در زمینه تغذیه طیور اقدام به تولید مکمل طیور نموده است.

کاهش هزینه تولید ، بهبود ضریب تبدیل غذایی ، افزایش نرخ اقتصادی رشد و بهبود عملکرد سیستم ایمنی از مهمترین دستاوردهای این شرکت می باشد که تضمین کننده کیفیت محصول و ارائه خدمات علمی و کاربردی مناسب به مصرف کنندگان را سرلوحه کار خود قرارداده است و برای دستیابی به اهداف خود از متخصصین مجرب در بخش تولید و خدمات پس از فروش بهره می گیرد. حوزه فعالیت این شرکت شامل تولید مکمل های غذایی و پریمیکس می باشد.